Retourneren

Bedankt om contact met ons op te nemen, tot onze spijt moet je een product retourneren. Om het je gemakkelijk te maken, volgen hier de stappen om je producten te retourneren:

Registreer je producten: Bezoek de retourlink om je retour aan te melden. Log in met je e-mailadres en bestelnummer en volg de stappen op de pagina om de reden voor de retourzending te selecteren.

Retourkosten en omruilen van de maat: De retourkosten bedragen € 7, maar het omruilen van een maat is gratis. Als je een maat wilt omruilen, selecteer dan de code "Te klein" of "Te groot" en kies de nieuwe maat. Voor een snelle omruiling kun je na het posten van het pakket opnieuw contact met ons opnemen, dan versnellen we het proces (let op: een omruiling leidt niet tot een terugbetaling voor dit product op de oorspronkelijke bestelling).

Product omruilen: Als je wilt omruilen voor een ander product, plaats dan een nieuwe bestelling en maak een retour aan voor het product dat je niet wilt houden.

Staat van de kledingstukken: Controleer voordat je je pakket verstuurt of de kledingstukken labels hebben en in verkoopbare en ongebruikte staat in de zakken zitten. Een gebruikt kledingstuk wordt niet vergoed.

Je retourzending versturen: Zodra je je retourzending hebt geregistreerd, wordt er een retourlabel aangemaakt en naar je e-mailadres gestuurd. Print dit label uit en plak het op het pakket. Je laat het pakket achter bij het plaatselijke DHL dienst. Bewaar je ontvangstbewijs als bewijs.

Verwerkingstijd en terugbetaling: Het kan tot 3 weken duren om je retourzending te verwerken. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de terugbetaling is verwerkt. Houd er rekening mee dat de verzendkosten niet worden terugbetaald en dat het een paar werkdagen kan duren voordat het geld op je rekening staat als je met een creditcard hebt betaald. Als je Klarna hebt gebruikt, ontvang je updates van hen.

    Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om ons weer te contacteren. We zijn er om je te helpen! 💓