Soms lopen de dingen niet zoals gewenst.
Voer uw ordernummer en e-mailadres in het onderstaande vak in. Selecteer vervolgens de reden die het beste bij het product past. In de laatste stap wordt een retourcode gegenereerd en verzonden naar uw e-mail.
Een DHL Parcel station helpt u een label af te drukken. Een retour kost 7 EUR en maatwisselingen zijn gratis. Antwoorden op onze meest gestelde vragen over retourzendingen vindt u verder op de pagina.

FAQ

Log in met uw ordernummer en hetzelfde e-mailadres dat u bij uw bestelling hebt ingevoerd. Kies het product of de producten die u wilt retourneren. LET OP: maatwisselingen zijn mogelijk en gratis (retourzendingen kosten 7 EUR). Registreer alle producten in hetzelfde proces. Een retourlabel wordt gegenereerd (en naar e-mail verzonden), druk dit alstublieft af en lever de retour af bij een vermelde DHL Parcel postkantoor. Als u retouren wilt maken van verschillende bestellingen, moeten deze afzonderlijk worden geregistreerd en verzonden met hun unieke retourlabel. Stuur de retourzending binnen 30 dagen terug, met de labels nog aan het artikel en in verkoopbare, ongebruikte staat. We ontvangen, verwerken en werken de retourzending binnen 3 weken bij.
U kunt alleen een nieuwe maat kiezen in ons digitale retourformulier (als u het product of de kleur wilt wijzigen, kunt u in plaats daarvan een retour maken en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor wat u in plaats daarvan wilt). Wanneer u een nieuwe maat hebt gekozen, ontvangt u een retourbon om aan het pakket te bevestigen. Wanneer wij het pakket ontvangen, wordt er automatisch een nieuwe bestelling aangemaakt en binnen een paar dagen naar u verzonden. LET OP: u hoeft geen nieuwe bestelling te plaatsen. Vergeet niet uw originele factuur te bewaren wanneer u een uitwisseling doet. U ontvangt geen nieuwe factuur van Klarna wanneer wij een nieuwe maat verzenden. U behoudt ook dezelfde prijs :) Wees u ervan bewust dat een product tijdens het retour-/uitwisselingsproces kan zijn uitverkocht en dan moeten wij u in plaats daarvan terugbetalen.
Sorry te horen dat de uitwisseling niet naar wens past. Wanneer we uw nieuwe maat hebben verzonden, heeft u een bevestiging van het "nieuwe" ordernummer ontvangen. Het is hetzelfde als het eerste/originele nummer, maar met een toevoeging van -01 aan het einde. Gebruik het nieuwe ordernummer om in te loggen in het onderstaande vak. VB: NL123456-01
Wij handelen uw retour binnen 3 weken af. U ontvangt per e-mail een bevestiging dat de retourzending is afgehandeld. Als u met een kaart heeft betaald, duurt het enkele bankwerkdagen voordat het geld op uw rekening verschijnt. Als je met een cadeaubon hebt betaald, wordt dezelfde cadeaubon in eerste instantie terugbetaald en kan deze worden gebruikt bij een nieuwe bestelling Als u de factureringsoptie heeft gebruikt, zal de betalingspartner het bedrag op de factuur bijwerken of u het geld binnen een paar bankwerkdagen terugbetalen, afhankelijk van of u de factuur al heeft betaald of niet.
Het spijt ons te horen dat u een defect product hebt ervaren. Om een klacht in te dienen, log in met uw ordernummer en e-mailadres in het onderstaande vak. Selecteer Klacht (onderaan) en vervolgens de juiste reden. U moet een duidelijke afbeelding bijvoegen die de fout laat zien. Ons Customer Happiness team neemt binnen 48 uur contact met u op om de klacht te verwerken en samen een goede oplossing te vinden.